https://giysa.com.tr/sikca-sorulan-sorular
Geri
Nasıl yardımcı olabiliriz ?

Mesaj Gönder
Sıkça Sorulan Sorular
Hangi Konuda Yardım Lazım ?
Üyelik
İptal, İade ve Değişim
Kargo Teslimat
Sipariş
Üyelik
Üyelik ücretli midir ?
Firmaya üye olan hiçbir müşterimiz ücret ödememektedir.
Nasıl üye olabilirim ?
Firmaya üye olabilmek için ana sayfada bulunan ÜYE OL seçeneğini tıklayarak, açılan sayfadaki ilgili alanları doldurmanız gerekmektedir.
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim ?
Üyelik iptal talebinizi iletmek 0850 455 1818 nolu numaradan bize ulaşarak ya da [email protected] adresine talebinizi yazıp ekibimize bildirebilirsiniz.
Şifremi değiştirmek istiyorum ?
Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş sağlayarak sağ üst köşede üyelik isminizi tıklayarak HESABIM menüsünden şifre kısmını yeniledikten sonra güncelle butonuna tıklayarak işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
İptal, İade ve Değişim
İade işlemini nasıl yapabilirim ?
İade ve değişim süreci ile ilgili, 05330872915 numaralı whatsapp hattımızdan veya 0850 455 1818 numaralı telefonumuzdan tarafımıza ulaşarak, müşteri hizmetlerimize iade talebinizi iletmeniz gerekmektedir. Talebiniz müşteri temsilcilerimizce uygun görüldükten sonra, iade ve değişim süreniz, ürünü teslim aldığınız günden itibaren 14 iş günüdür. Ups Kargo Iade Kodu: 93F937
İade politikanız nedir ?
İade ve değişim süreci ürünü teslim aldığınız günden itibaren 14 iş günüdür. İade ve değişim süreci ile ilgili, 0850 455 18 18 numaralı Whatsapp hattımızdan veya 0533 087 29 15 numaralı telefonumuzdan tarafımıza ulaşarak, müşteri hizmetlerimize iade talebinizi iletmeniz gerekmektedir. Ürünler, orijinal ambalajı hasar görmemiş ve kullanılmamış şekilde tarafımıza gönderilmelidir, kullanım söz konusu ise malın ticari değerindeki kaybı ve gönderim ücretleri, alıcı tarafından tazmin edilecektir. (İç çamaşırı, mayo, bodysuit, kozmetik gibi hijyenik durumu hassas olan ürünleri iade edebilmenin koşulu; ürünün açılmamış ve denenmemiş olmasıdır.) Değişim ve İade işlemlerinde kargo ALICIYA aittir. Satın alınmış ürün kusurlu, defolu, yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa değişim işlemlerinde kargo ücretleri TARAFIMIZA aittir. Değişim ve iade işlemlerinde fatura ibrazı zorunludur. Değişim ve iade işlemlerinde anlaşmalı kargo firmamız olan Ups Kargo ile gönderim yapmanız gerekmektedir. Diğer kargo firmaları ile gönderilen kargoların tahsilat ve teslimat sıkıntısı yaşandığından kesinlikle kabul edilmeyecektir. Ups Kargo İade Kodu: 93F937
İade / İptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak ?
İade birimimizce teslim alınan kargo sonrası size SMS ile tarafınıza bilgi verilir. Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürün iade şartlarına uygunsa iade süreci başlatıldığı gün itibariyle 1-14 iş günü içinde tutar tarafınıza iade edilir. Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
Ürünü hangi adrese göndereceğim?
Göndermiş olduğunuz ürünü faturanın üzerinde yazılı bulunan adrese göndermeniz yeterlidir. Faturanın üzerinde adres mevcut değil ise ürünün içerisine irtibat bilgilerinizi ve sipariş numaranızı boş bir kağıda not şeklinde yazarakAnkara - Ayaş Yolu Blv. No: 204, Eryaman Etimesgut / Ankara adresimize gönderebilirsiniz.
Kargo Teslimat
Siparişimin teslimat adresini ve alıcı adını değiştirebilir miyim ?
• Ana sayfada yer alan Hesabım bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. • Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan talebinizi bize iletin. 1. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonu 2. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “E-posta Destek” butonu • Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir. Değişiklik talebinizi iki şekilde iletebilirsiniz. 1. Kargonun gönderildiği kargo firması ile aşağıdaki numaralardan irtibata geçerek: a. Yurtiçi Kargo için 0850 455 1818 2. Aşağıdaki kanallardan bize ulaşarak: a. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonu b. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “E-posta Destek” butonu
Siparişim hangi kargo ile gönderilecek ?
• Kargo firmamız Ups Kargo`dur.
Siparişim ne zaman gelir ?
• Satın aldığınız üründe “24 saatte kargoda” yazısı varsa siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir. Bu ürünler “HIZLI TESLİMAT” ürünleridir. • Diğer ürünler ise “Ürün Detay” ve “Sepetim” sayfalarında belirtilen tarih aralığında teslim edilir. • Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi aktarılır. • Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını Hesabım bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede? linkinden takip edebilirsiniz.
Yurtdışına teslimatınız var mı?
Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız var.
Resmî tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.
Sipariş
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Siparişlerinizi görmek için profilinizde bulunan ` Siparişlerim` sekmesine tıklayınız. Açılan ekranda tüm geçmiş ve güncel siparişlerinizin durumunu görebilirsiniz. Detaylı incelemek için ilgili siparişe tıklayabilirsiniz.
Siparişime hediye paketi yaptırabilir miyim? Hediye notu ekletebilir miyim?
Hediye paketi ve notu uygulaması bulunmaktadır.
Siparişi nasıl iptal edebilirim?
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünler kargoya verilmediği sürece siparişi iptal edebilirsiniz. Ana sayfada yer alan Hesabım bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. -Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan iptal talebinizi nedeni ile birlikte bize iletin. -Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde ise iptal yapılamaz. İade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin.
Kargodaki siparişi nasıl iptal edebilirim?
-Ana sayfada yer alan Hesabım bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. -Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde ise iptal yapılamaz. -Kargoyu teslim almadan iade edebilirsiniz. -İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.
Siparişim hasarlı ulaştı?
Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin. -Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa: -Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun. -İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde sipariş ekranından kolay iade seçeneği ile iade kodu alın. -Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip firmaya geri gönderin.
Siparişim eksik gönderilmiş?
Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın. Paket içeriği eksik veya yanlışsa: 1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın. 2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun. 3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte firmaya geri gönderin. 4. Durumla ilgili aşağıdaki iletişim kanallarından bizimle irtibata geçin. -Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi yukarıdaki iletişim kanallarından bize iletin. Uzman Müşteri Danışmanı talebinizi inceleyecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.
Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?
Firmamız üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.
Sizin için Tavsiyelerimiz
Kategoriler
Son Görüntülenenler
Home
YENİ

YENİ

KADIN

KADIN

ERKEK

ERKEK

TESETTÜR

TESETTÜR

İNDİRİM

İNDİRİM

BASICS

BASICS

Bize Ulaşın